Hjälp - betalningsinformation
På betalsidan presenteras en samlad bild av din bokning hos Ticket samt funktioner för att betala din bokning.
Tillval
Före betalning kan man här välja till de tillvalstjänster som Ticket erbjuder som t ex reseförsäkring.
Betalning
Här presenteras summan att betala samt senaste tidpunkt för att genomföra betalningen för att vi skall kunna garantera din bokning.
På ticket.se kan du betala genom:
- Direktbetalning på Handelsbanken
- Direktbetalning på Swedbank
- Direktbetalning på SEB
- Direktbetalning på Nordea
- Mastercard *
- VISA*
- Delbetalning med Ticketkortet**
- Ticketfaktura med möjlig delbetalning i samarbete med Resurs Bank AB
- Tickets elektroniska Presentkort
På en del av våra produkter kan vi endast erbjuda ett mindre urval av betalningsalternativ. De alternativ som visas på sidan är de som erbjuds för din beställning.
Efter din resa är betald så kommer du att få dig ett mail till den e-postadress som du angav i samband med inmatningen av personuppgifter. Där erhåller du mer informtion om din resa.
* Vid betalning med kredit- eller betalkort accepterar vi endast kort som är utgivna i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Om du har ett kort som ingår i Visas säkerhetslösning för Internet (Verified by Visa) eller MasterCards säkerhetslösning för Internet (MasterCard Securecode) så behöver du ange ett lösenord vid betalning på vår sida. Detta lösenord får du från din kortutgivare.
** För information om avgifter på Ticketkortet » Läs mer
Din beställning / Visa färdplan
Här presenteras en samlad översikt av de resenärer och produkter/tjänster som du har bokat på ticket.se. Totalpriset som presenteras är för hela resesällskapet.
Annullera bokning
Du kan annullera din bokning så länge som den inte är betald. Har du betalt din resa och vill annullera den så ber vi dig kontakta oss på 0771-45 67 00.